A: Ootsä taas kasvanut?

Al: ...voi olla.

***

Al: Ja muikkuja on kiva syödä, kun se kallo rusahtaa hampaissa. Niin kuin söis pikkulintuja!

A: Joskus sä muistutat mua Beldinistä.

Al: Jaa mikäs sä sitten olet? Pieni ja vaalea Polgara?

A: No hei, mä olen pieni ja punapäinen, niin kuin Ce'Nedra!

Al: Muuutta Ce'Nedra on aika bitch.

A: Voin mäkin tarvittaessa olla. Tarvetta ei vaan kovin usein tuu.

Al: Tarviisit siis jonkun Belgarionin bitchattavaksi...

***

A: Joko sä söit sen jäätelön? Sä oot ahne!

Al: Jäätelö pitää syödä ennen kuin se sulaa.

A: Ei mun oo kerinnyt sulamaan...

Al: Mä olenkin niin paljon hotimpi, että jäätelökin sulaa käsiin.

A: Sanot siis, että mä en ole hot?

Al: Ei, mä vaan olen hotimpi.

***

Aleksi erehtyi vahingossa hetkellisen mielenhäiriön seurauksena olemaan sekunnin herrasmies: se maksoi mun jäätelön. ♥

***

Nyt mulla on, kiitos Europehousen loppuunmyynnin, joku maailman hienoin paita. ♥ Rossu ja Enni ainakin tulee olemaan samaa mieltä.

 

Rakkaudella,

Aku-täti