Saamatoinen ilta ollut. Koulussa kun harjoiteltiin viitisen tuntia paitapuseron kuosittelua, niin ei varsinaisesti huvittanut enää tehdä mitään ajatustoimintaa vaativaa kotona. Joten olen jumittanut koneella, lataillut lisää musiikkia eilen asennettuun Ultrastariin ja näperrellyt hartsien ystävänpäivävaihdon lahjaa. Viimeksi mainittua melko huonolla menestyksellä. Jos huomenna sais enemmän aikaiseksi, kiire tässä meinaa tulla.

Mutta oon minä sentään ehkä edes hiukan ollut hyödyllinen, kun olen toiminut moraalisena avustajana. x)

Jeij. Hei tahmaisia tassunjälkiä saa naputella kommenttien puolelle, että lukeeko tätä enää kukaan koskaan, vai onko mun mielenkiinnoton elämä menettänyt lopunkin mielenkiintonsa. :D Kommentit on muutenkin kivoja. Paitsi jos niissä lukee "Get genuine replica watches for low price!" tai "Increase you penis width with 100 cm!"

Rakkaudella,

Aku-täti