Saatananhelvetinperkeleenpaska!

Koulu ja sen saatanan terveyspalvelukyselylomakkeet.

ENSIN taistelen tunnin ja säätelen koneeni turvallisuusasetuksia, että pääsen edes kirjautumaan koko lomakkeelle. Kirjautumiseen vaaditaan nettipankkitunnuksia, joiden kaikkien osioiden kaivaminen muistista, lompakosta ja muista kätköpaikoista vie jo hemmetisti aikaa ja pistää epäilemään, että onko mulla huomenna tili tyhjä.

SITTEN kiroilen typerille seksikysymyksille. Mua väsyttää jo muutenkin, ja sitten pitää terkkarille paljastella jotain seksielämää (jota ei ole). Toivottavasti se ei luule, että mä väännän jotain huonoa vitsiä, kun mainitsin ehkäisykeinoksi selibaatin. Toisaalta jos olisin sanonut sen ääneen, olisin saattanut kätkeä ääneeni tiettyä ironiaa.

MINKÄ JÄLKEEN, ja tämä on paras, siellä kysytään HELVETINMOINEN LIUTA mun rokotuksista. Ei siis MITÄÄN hajua. Soitan isälle. Ei osaa auttaa muuten kuin sanomalla, että terveyskeskuksessa tietävät. Mutta MITES HELVETISSÄ MÄ SOITAN TERVEYSKESKUKSEEN KAHDEKSAN JÄLKEEN ILLALLA?

Ja koska olen hyvin vittuuntunut, väsynyt ja turhaantunut suunnittelen muutenkin ampuvani joka päivä möbliseeraavat naapurini, olin oleva: jätin koko rokotuskohdan tyhjäksi ja angstasin kommenttiosioon, että en takuusti rupea siihen Danten Jumalaisesta näytelmästään unohtamaan kirjautumisruljanssiin uudestaan vaan siksi, että ne haluaa tietää koska tetanus-d on tuikattu mun persnahkaan. (Saatoin tosin muotoilla asian hiukan kauniimmin.)

Luultavasti saan kuulla tästä mukavan saarnan kun mun terveystarkastusaika joskus tulee, mutta vitun väliä. Mitäs eivät kertoneet aiemmin että tollaset pitää tietää, kun sitä täytetään. Tai saatettiin se kertoa, mutta olettaako ne kenenkään kuunnelleen niitä vitun luentoja, joita oli kymmenen peräjälkeen. Tarvittavat tiedot olisi voinut mainita vaikka SELKEÄSTI KAPITEELILLA siinä sähköpostissa, jossa linkki (joka ei toiminut) siihen koko pahan alkuun ja juureen oli.