Pelottaa. Olen nimittäin todella alkanut ymmärtää asioita Käyttäytymistieteiden tilastollisista menetelmistä. Kyllä musta vielä lastenpsykologi tulee, ja hyvä psykologi tuleekin! Hey, hey, I saved the world today. Everybody's happy now the bad thing's gone away...

Pian saatan vihdoin heittää tänne kuvan korsetista, sillä nyt sellainen on jopa otettu.

Yritän toimia niin, että tästä lähin kaiken sen paskan, jonka olen aiemmin kirjoittanut Irc-galleriaan, kirjoitan tänne. Yritän. Ja sitten toivon kovasti, että tuo vanha tulostin vihdoin heittäisi veivinsä, jotta voisin hyvällä omallatunnolla hankkia tulostin/skannerin. Ihan liian vaivalloista kävellä omasta huoneesta olkkariin käyttämään isän skanneria. No okei, lisäksi pitäisi vielä jaksaa sitten siirtää ne kuvat isän koneelta omalle ja varmistaa, etteivät ne jää sinne isän koneelle...plus inhoan, kun isä kurkkii olan yli, mitä skannaan.

Aloitin toista korsettia, hourglass-mallista underbustia. (No anteeksi, kun olen melkein kaiken mitä korseteriasta tiedän, lukenut englanniksi...) Ajattelin jotain 50-lukuhenkistä pallokuosia siihen... Korsetteja on vaan niin hirmuisen hauska tehdä, en tiedä miten paljon sitäkin tulee sitten käytettyä.

Korsetin kaavoittaminen itse, tosin...uhhuhhuh. Olen ihan varma, että kun pääsen tekemään tuosta mock-upia, se ei edes istu. Tuntuu, että olen tekemässä vyötäröstä liian kapeaa (toiveunia), enkä tiedä lainkaan minkä mallinen lantiosta tulee. Onneksi sitä halpaa sisustuskangasta on paljon. ^^