Ens perjantain lukkari:

10-12 projektipajaa
12-14 hypäri
14-18 Pima, muva jne.

Mitä se saatanan hypäri tekee tuolla välissä? Arvatkaa innostaako tähän vuodenaikaan paljon olla kuuteen koulussa...ja vielä PERJANTAINA. Mä olen hei aikeissa mennä kuuntelemaan Sir Elwood Duoa Zanzibariin tuona iltana!

Käy kyl kunnolla sääliksi niitä mein luokkalaisia, joilla on projektipajaa 8-10. Neljän tunnin hypäri siinä sit. Mulla on omat epäilykseni siitä, et viimisillä tunneilla saattaa käydä pikku kato oppilasjoukossa...

Ja sit keskiviikko 19.11. on kahdeksasta kuuteen, oujee, mä jo uskoin, et mein koulu ois muuttunut inhimilliseksi.

Toisaalta, meillä on sit myös päiviä, joina koulua on tyyliin 12-14. Mitäs näitä turhaan tasaamaan.

***

Nykyään mulla on muuten kaikki S.H.E:n studioalbumit koneellani. ♥ Zen Me Ban ja Xie Xie Ni De Wen Rou on edelleen mun lempparit, mutta muitakin kivuuksia on noussut esiin. En vaan tiedä niiden kiinankielisiä nimiä, joten en kehtaa esitellä...


Rakkaudella,

Aku-täti