Eilen oli hauskaa. Tänäänkin olen hauskaa.

Olen hyvin hämmästynyt, ettei meitä (Ville+Laura+mä) heitetty ulos Mr. Jonesista tai mitään, koska uskon meidän pitäneen aika meteliä. Eikä meidän juttujakaan voi kyllä maailman sopivimmiksi sanoa. ^_^;;;; Sain kuitenkin taas kuulla, että perseeni ei ole omani, vaan se kuuluu sille, jolle olen eniten velkaa. Tällä hetkellä siis Lauralle...lisäksi olletikin Villelle. Mulla on kyllä omat epäilykseni siitä, kuuluuko se mulle sittenkään, kun olen velkani maksanut. O.o;;;; On niin kivaa olla uke. ♥

Mut sainpa läpsäistyä Villeä perseelle!

Ja eilen saapui muuten myös kivakiva paketti eräältä Yaoi-tätöseltä, johon oli ihanasti pakattu vino pino Yami no Matsueita. Vähänkö kivaa, kun ne oli kääritty joulupaperiin. Tykkään avata paketteja, ei väliä vaikka olisinkin maksanut ne itse...

Ja tänään puolestaan kivaa Joelin kanssa. ^_^ Gihii. Pojun kommentti allekirjoittaneesta: "Mä olen ihan satavarma, että susta tulee vielä pedofiili!"

Eilen ja tänään olen väkerrellyt kellohametta harmaanvihreästä polyesteriviskoosista ja vaaleanharmaasta puuvillasta, yo-juhlien jatkoja varten. Onnistuin kuitenkin ostamaan liian vähän reunapitsiä, joten huomenna kaupungilla käydessä pitää hakea lisää. (Unohdin siis kertoa säteen kahdella kun laskin piiriä. Hyvä minä.)

Hiukan paskojakin uutimia: Turun amk:n ja Turun yliopiston pääsykokeet tosiaan ovat päällekkäin. Päätin, että jätän yliopiston väliin, koska en oikeastaan halua opiskella neurotiedettä, ja jos menen kaksiin yliopiston pääsykokeisiin enkä pääse kummastakaan läpi, son aika pottumainen juttu. Amk:hon mulla on vielä pienet mahdollisuudet päästä sisäänkin, jos en sekoa hermostuksissani.

Mikke saakin sit asuttaa mua kaks yötä. Sumimasen, my dear friend...

Näin tänään, nyt ehkä nukkumaan,

rakkaudella,
Aku-täti