2063925.jpg

2063935.jpg

14.11.2008, Zanzibar, Turku

Mahtava ilta. Ihana. Upea. Käsittämätön. Mä seisoin niin lähellä lavaa, että varpaat osui lavan reunaan. Olin ihan Juha Lehden edessä, ehkä kahden metrin päässä siitä. Täydellistä. Täydellinen ekstaasi. En tajunnut mitään mitä ympärillä tapahtui, oli vaan mies, ääni, musiikki, minä. Muuta ei tarvittu. Se hetki ois voinut jatkua ikuiseen. Olisin voinut kuolla onnellisena siihen paikkaan.


En muista kunnolla edes mitä biisejä Sir Elwood Duo soitti. Perunamaan, Pikku Minnan, Puunuken, Tangon, Lumen ajan, Älä meen, Älä itken...näitä perinteisiä. Kaikkihan ne on loistavia, toinen toistaan loistavampia.

Soittivat taisivat vielä pari-kolme ekstrabiisiäkin. En sitten tiedä oltiinko niin hyvä yleisö, vai oliko ne ennalta suunniteltuja ekstroja. :3

Mut ihanaa oli. Tästä voi ammentaa voimia pitkälle tulevaan.

Otin jopa kaksi (huonoa) kuvaakin. Kuvaaminen häiritsi ekstaasia, joten se jäi. :3

Onneks ihana, ihana Mikke lähti mun seuraks sinne, yksin en ois uskaltautunut Turun yöhön. Oon niin onnellinen nyt.

Fenyo/Uniatar on tulossa, viikon päästä teatteriin ja Annina tulee myös, sitten Johkun kanssa Turun linnaan. Kaikkea ihanaa tiedossa vaikka kuinka. Joululahjat on tosi hyvässä vaiheessa, läksyjen määrä ja koulupäivien pituus on tasaantunut siedettäväksi.

Niin hemmetin hyvä olo.

Rakkaudella, Aku-täti