1. Henkkamaukastakin voi saada hienoja juttuja. Nyt mulla on David Bowie -paita. ♥ Kristalla myös. ♥ Mulla on myös kaks liian lyhyttä hametta, koska ne oli halpoja.

Ikävä juttu on, että pian kaikilla "Emmä tiedä kuka tää David Bowie on, joku vanha hullu varmaan" -teineillä on myös se paita, ja mä kuolen häpeästä.

2. Hajotin sitten kamerani. Se putos lattialle, mutta toimi sen jälkeen vielä oikein hyvin, kunnes sammutin sen. Se ei meinaan vetänyt objektiivia kunnolla sisään... Yritin sitten laittaa sen uudelleen päälle. Ei mene. Objektiivi jumittaa. Stna. Eihän se ollut arvokas kamera, tulostimen kaupanpäällispaska vain, mutta mun ainoa digikamera. Uus maksaa helkutisti...oon kyl suunnitellut digijärkkärin ostamista, mut pokkari ois ollu ihan kiva siinä rinnalla, eikä mulla just nyt oo varaa. Pitää mennä huomenna johonki liikkeeseen kysymään kumpi tulee halvemmaksi, korjauttaa vai ostaa uus...

3. Severi on kova äijä. Severi on kaikkivaltias. Severi on kusipää mut se toisaalta pelastaa kaikki. Severi on mun elämäni rakkaus.